8 клас

Тема 1. Кодування даних та апаратне забезпечення (8 год)

1.            

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень.

1

07.09

 

2.            

Інструктаж з БЖД. Двійкове кодування. Кодування тексту. Таблиці кодів символів

1

07.09

 

3.            

Інструктаж з БЖД. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Кодування графічних даних. Практична робота 1

1

14.09

 

4.            

Інструктаж з БЖД. Історія обчислювальних та комп’ютерних пристроїв

1

14.09

 

5.            

Інструктаж з БЖД. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування

1

21.09

 

6.            

Інструктаж з БЖД. Персональний комп’ютер, його основні складові. Процесор

1

21.09

 

7.            

Інструктаж з БЖД. Пристрої пам’яті, введення та виведення даних, мультимедійні пристрої

1

28.09

 

8.            

Інструктаж з БЖД. Технічні характеристики та призначення основних складових персонального комп’ютера.
Практична робота 2. Тематичне оцінювання.

1

28.09

 

Тема 2. Опрацювання текстових даних (10 год)

9.            

Інструктаж з БЖД. Пошук та заміна фрагментів тексту

1

05.10

 

10.        

Інструктаж з БЖД. Форматування з використанням стилів

1

05.10

 

11.        

Інструктаж з БЖД. Додавання формул у текстовий документ. Практична робота 3

1

12.10

 

12.        

Інструктаж з БЖД. Створення колонок, розділів у текстовому документі

1

12.10

 

13.        

Інструктаж з БЖД. Колонтитули

1

19.10

 

14.        

Інструктаж з БЖД. Структура документа. Гіперпосилання в текстових документах

1

19.10

 

15.        

Інструктаж з БЖД. Автоматизоване створення змісту документа. Практична робота 4

1

02.11

 

16.        

Інструктаж з БЖД. Робота із складним документом

1

02.11

 

17.        

Інструктаж з БЖД. Спільна робота з документом

1

09.11

 

18.        

Інструктаж з БЖД. Спільна робота з документом.
Практична робота 5. Тематичне оцінювання.

1

09.11

 

Тема 3.  Опрацювання мультимедійних об’єктів (12 год)

19.        

Інструктаж з БЖД. Поняття мультимедіа. Кодування аудіо- та відеоданих

1

16.11

 

20.        

Інструктаж з БЖД. Формати аудіо- та відеофайлів

1

16.11

 

21.        

Інструктаж з БЖД. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа

1

23.11

 

22.        

Інструктаж з БЖД. Захоплення аудіо й відео, створення аудіо-, відеофрагментів

1

23.11

 

23.        

Інструктаж з БЖД. Засоби перетворення аудіо- й відеоформатів. Практична робота 6

1

30.11

 

24.        

Інструктаж з БЖД. Побудова аудіо- й відеоряду

1

30.11

 

25.        

Інструктаж з БЖД. Додавання до кліпу ефектів

1

07.12

 

26.        

Інструктаж з БЖД. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. Практична робота 7

1

07.12

 

27.        

Інструктаж з БЖД. Сервіси для роботи з аудіо- й відеоданими

1

14.12

 

28.        

Інструктаж з БЖД. Публікування аудіо- й відеоданих в Інтернеті. Практична робота 8. 

1

14.12

 

29.        

Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних завдань

1

21.12

 

30.        

Інструктаж з БЖД. Виконання навчальних проєктів. Тематичне оцінювання.

1

21.12

 

Тема 4.  Алгоритми та програми (12 год)

31.        

Інструктаж з БЖД. Сучасні мови програмування

1

28.12

 

32.        

Інструктаж з БЖД. Середовища програмування

1

28.12

 

ІІ семестр

33.        

Інструктаж з БЖД. Структура програми. Типи даних у програмуванні

1

 

 

34.        

Інструктаж з БЖД. Введення й виведення даних. Вирази

1

 

 

35.        

Інструктаж з БЖД. Складання програм на введення та виведення даних. Практична робота 9

1

 

 

36.        

Інструктаж з БЖД. Умовні оператори (коротка та повна форма)

1

 

 

37.        

Інструктаж з БЖД. Складання програм на розгалуження

1

 

 

38.        

Інструктаж з БЖД. Складання програм на розгалуження

1

 

 

39.        

Інструктаж з БЖД.  Проєкти з розгалуженням. Практична робота 10

1

 

 

40.        

Інструктаж з БЖД. Оператори циклу 

1

 

 

41.        

Інструктаж з БЖД. Вкладені цикли. Складання програм на опрацювання повторень

1

 

 

42.        

Інструктаж з БЖД. Складання програм з використанням вкладених циклів

1

 

 

43.        

Інструктаж з БЖД. Складання програм з використанням вкладених циклів. Практична робота 11.

Тематичне оцінювання.

1

 

 

44.        

Інструктаж з БЖД. Поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів

1

 

 

45.        

Інструктаж з БЖД. Графічний інтерфейс, основні компоненти програми зграфічним інтерфейсом

1

 

 

46.        

Інструктаж з БЖД. Властивості та методи елементів керування. Текстовий напис. Практична робота 12

1

 

 

47.        

Інструктаж з БЖД. Властивості та методи елементів керування. Кнопка

1

 

 

48.        

Інструктаж з БЖД. Обробники подій, пов’язаних з елементами керування

1

 

 

49.        

Інструктаж з БЖД. Властивості та методи елементів керування. Вікно повідомлень. Практична робота 13

1

 

 

50.        

Інструктаж з БЖД. Властивості та методи елементів керування. Текстове поле

1

 

 

51.        

Інструктаж з БЖД. Опрацювання текстових величин мовою програмування

1

 

 

52.        

Інструктаж з БЖД. Графічне відображення даних мовою програмування

1

 

 

53.        

Інструктаж з БЖД. Додавання малюнків та підписів у програмах

1

 

 

54.        

Інструктаж з БЖД. Складання програм з використанням графічних даних. Практична робота 14.

Тематичне оцінювання.

1

 

 

Тема 5. Створення та публікація веб-ресурсів (12 год)

55.        

Інструктаж з БЖД. Структура сайту

1

10.03

 

56.        

Інструктаж з БЖД. Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці. Види сторінок сайту

1

17.03

 

57.        

Інструктаж з БЖД. Поняття про веб-дизайн. Вимоги до сайтів

1

31.03

 

58.        

Інструктаж з БЖД. Автоматизовані засоби для створення та публікації веб-ресурсів

1

07.04

 

59.        

Інструктаж з БЖД. Створення веб-сторінок завтоматизованими засобами. Практична робота 15

1

14.04

 

60.        

Інструктаж з БЖД. Поняття про мову гіпертекстової розмітки

1

21.04

 

61.        

Інструктаж з БЖД. Додавання до веб-сторінки графічних та мультимедійних елементів

1

28.04

 

62.        

Інструктаж з БЖД. Додавання до веб-сторінки гіпертекстових елементів

1

05.05

 

63.        

Інструктаж з БЖД. Створення веб-сторінки мовою гіпертекстової розмітки. Практична робота 16

1

12.05

 

64.        

Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних завдань

 

 

 

65.        

Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних завдань та виконання навчальних проєктів

 

 

 

66.        

Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних завдань та виконання навчальних проєктів

 

 

 

67.        

Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних завдань та виконання навчальних проєктів

 

 

 

68.        

Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних завдань та виконання навчальних проєктів

1

19.05

 

69.        

Інструктаж з БЖД. Захист навчальних проєктів.
Тематичне оцінювання.

1

26.05

 

70.        

Інструктаж з БЖД. Повторення та узагальнення вивченого

1

02.06

 

 

Тема 1. Кодування даних

Урок 1. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень.
Урок 2. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Кодування символів

Тема 2. Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера 

Урок 4. Архітектура комп’ютера. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Процесор, його призначення.
Урок 5. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання. Технічні характеристики складових комп’ютера. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування.

Тема 3. Опрацювання текстових даних

 Урок 10.Формати файлів текстових документів. Створення, редагування та форматування списків, колонок, символів, формул в текстовому документі.
Практичне завдання.Створення списків, колонок, символів, формул в текстовому документі.
 Урок 11.Створення, редагування та форматування графічних об’єктів та таблиць в текстовому документі. Недруковані знаки.
Практичне завдання. Графічні об’єкти та таблиці в текстовому документі
 Урок 12.Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів.
 Урок 13. Стильове оформлення абзаців. Розділи. Колонтитули. Структура документа. Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків.
Практичне завдання.Стильове оформлення абзаців. Розділи. Колонтитули. Структура документа.
 Урок 14.Шаблони документів. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Робота з кількома документами.
Практичне завдання. Створення документа на основі шаблону.
 Урок 15.Практична робота 5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків.

Тема 4. Опрацювання об'єктів мультемедіа

 Урок 16.Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для  опрацювання об’єктів мультимедіа. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів.
Урок 17.Сервіси розміщення аудіо та  відео файлів в Інтернеті.
Урок 18.Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів. Побудова аудіо- та відеоряду.
 Урок 19. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами.  Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Тема 5. Основи подійно- та об'єктно-орінтованого програмування

 Урок 22.Поняття мови програмування. Складові мови програмування. 
 Урок 23.Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування.

Робота за комп’ютером
  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  1. Виконуємо вправи з рубрики: «Діємо»  № 2 с. 108-109
Код програми
# Запиши текст програми за зразком
print ('Hello')
print ('What is your name?')
name = input('Enter your name')
print('I am happy to welcome you,', name)
  1. Виконуємо вправи з рубрики: «Працюємо самостійно»  № 2,4 с. 109

 Урок 24. Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом. 

Робота за комп’ютером
  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  1. Виконуємо вправи з рубрики: «Діємо»  № 1 с. 112-113 
Код програми
import tkinter
main = tkinter.Tk()
label1 = tkinter.Label(text="Людина, яка в 21 столітті не вміє користувати комп'ютером, буде подібна до людини 20 століття, що невміла ні писати ні читати")
label1.pack()
main.mainloop()


 Урок 25. Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання. Запис програми засобами середовища програмування. Поняття форми, елемента керування, події, обробника події. Редагування коду обробника події. 

Робота за комп’ютером
  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  1. Виконуємо вправи з рубрики: «Діємо»  № 2,3 с. 115, 117

 Урок 26. Практична робота № 8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення. 
 Урок 48. Реалізація алгоритмів з графічним відображенням даних  засобами мови програмування. 
Робота за комп’ютером
  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  1. Виконуємо вправи з рубрики: «Працюємо самостійно»  № 1-3  с. 190-191
Код програми:
Вправа 1. Полюси магнітів
procedure TForm1.Image1Click(Sender: TObject);
begin
  Image1.Left:=Image1.Left + 100;
  Image2.Left:=Image2.left - 100;
end;
procedure TForm1.Image2Click(Sender: TObject);
begin
  Image2.Left:=Image2.Left + 100;
  Image1.Left:=Image1.left - 100;
end;
Вправа 2. Кошення
procedure TForm1.Image2Click(Sender: TObject);
begin
   Image1.Visible:= False;
   Image2.Picture.LoadFromFile ('Cat2.jpg');
   end;
procedure TForm1.Image3Click(Sender: TObject);
begin
   Image1.Visible:= False;
   Image2.Visible:= False;
   Image3.Picture.LoadFromFile ('Cat3.jpg');
  end;
procedure TForm1.Image4Click(Sender: TObject);
begin
   Image1.Visible:= False;
   Image2.Visible:= False;
   Image3.Visible:= False;
   Image4.Picture.LoadFromFile ('Cat4.jpg');
end;            
                              
Вправа 3. Площа фігури
procedure TForm1.Shape1MouseDown(Sender: TObject; Button: TMouseButton;
  Shift: TShiftState; X, Y: Integer);
begin
 Label1.Visible:=True;
end;  
procedure TForm1.Shape1MouseUp(Sender: TObject; Button: TMouseButton;
  Shift: TShiftState; X, Y: Integer);
begin
   Label1.Visible:=False;
end;
procedure TForm1.Shape2MouseDown(Sender: TObject; Button: TMouseButton;
  Shift: TShiftState; X, Y: Integer);
begin
  Label2.Visible:=True;
end;
procedure TForm1.Shape2MouseUp(Sender: TObject; Button: TMouseButton;
  Shift: TShiftState; X, Y: Integer);
begin
  Label2.Visible:=False;
end;
procedure TForm1.Shape3MouseDown(Sender: TObject; Button: TMouseButton;
  Shift: TShiftState; X, Y: Integer);
begin
  Label3.Visible:=True;
end;
procedure TForm1.Shape3MouseUp(Sender: TObject; Button: TMouseButton;
  Shift: TShiftState; X, Y: Integer);
begin
  Label3.Visible:=False;
end;  

Немає коментарів:

Дописати коментар